تمام مواردی که در مورد کفسابی باید بدانید

ما در زمینه کف سابی و سنگسابی با استفاده از دستگاه های ایتالیایی توانسته با جلب رضایت مشتریانش هزینه تبلیغات خود را از روی سرویس های تبلیغاتی حذف و بر روی رضایت مشتریانش سرمایه گذاری کند.

کفسابی ایتالیایی و مزایای آن

کفسابی ایتالیایی دردوسال گذشته بحث کفسابی ایتالیایی   مورد پرسش فعالان صنعت ساختمانی قرار گرفته.

کفسابی ایتالیایی، در واقع سنگسابی ایتالیایی نوعی از سنگ ساب است علاوه بر اینکه ایرادات سنگ را رفع می کند به سنگ نیز جلای خاصی می بخشد.

این نوع کفسابی در اصطلاح عام کفسابی آینه ای و یا کفسابی شیشه ای نیز می گویند.

در کفسابی روش های مختلفی وجود دارد اما بهترین و مرغوبترین نوع کفسابی سنگ سابی به روش ایتالیایی است.

 

کشور ایتالیا به دلیل تولید بهترین نوع سنگ مرمر نام خود را در این عرصه جا انداخته است .

اما دلیل استفاده از نام کفسابی ایتالیایی به دلیل لقمه هایی که در این سنگ سابی استفاده می شود این لقمه ها به بهترین شکل ممکن عیب های سنگ را از بین می برد و سنگ را مثله آینه می کند

سنگسابی ایتالیایی

روش ایتالیایی به دلیل استفاده از متد ها و ابزار های محصول کشور ایتالیا نامگذاری شده که به دلیل سابقه تاریخی این کشور در این نوع خدمات بهترین نوع کفسابی در جهان می باشد.

تیم کفسابی

تیم کف سابی به افرادی که ضمینه آشنایی با انواع جنس سنگ و موزائیک را دارا می باشند و بنا به نوع تجربه در استفاده از دستگاه های کفسابی و سنگسابی توانایی برطرف کردن نواقص و مشکلات سطح فرش شده کف را دارا می باشند کفساب گفته می شود .

دستگاه سنگسابی چه ویژگی هایی دارا می باشد.

دستگاه های سه فازدر سازمان های بزرگ و شرکت ها و کار خانه جات بزرگ که دسترسی به برق سه فاز دارند مورد استفاده قرار میگیرند و سرعت کار به ویبه این دستگاه ها بیشتر است.

کفسابی برای افزودن زیبایی سطح کف و افزودن عمر جنس سنگ در کف و برطرف کردن آسیب دیدگی ها بسیار موثر و قابل اطمینان می باشد.

 

نظر خود را بنویسید