نماشویی با استفاده از واترجت و مزایای آن

نماشویی با استفاده از شیوه های دستی و سنتی ، دارای مشکلات زیادی از قبیل کیفیت پایین شستشو، زمان بر بودن، نیاز به تعداد زیاد نیروی خدماتی، عدم ایمنی برای کاربر و هزینه های بالا می باشد، در حالیکه استفاده از دستگاه های مکانیزه و شیوه های نوین می تواند تمامی مشکلات موجود در روش های سنتی را برطرف نمایند.

 از این رو بسیاری از مدیران و صاحبان ساختمان ها تمایل زیادی برای استفاده از این شیوه ها در نماشویی ساختمان ها دارند.

 دو شیوه متداول که اغلب برای شست و شو و نظافت نمای ساختمان به کار می روند عبارتند از دستگاه های واترجت و دستگاه های نماشوی.

کاربرد واترجت در نماشویی

نماشویی با واترجت یا کارواش صنعتی واترجت ها به واسطه استفاده از پاشش پر فشار آب توانایی بالایی در نظافت و شستشوی لایه های عمیق آلودگی داشته و با سهولت و سرعت بالا تمامی آلاینده های عمیق و چسبیده به سطوح را از بین می برد و از این رو کاربرد فراوانی در انجام امور نظافتی سنگین دارند.

 هر چه میزان سرعت آب خروجی این دستگاه ها بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت افزایش می یابد، از سوی دیگر افزایش در فشار آب خروجی تاثیر مستقیمی در افزایش توان دستگاه در نظافت لایه های عمیق آلودگی دارد.

 از این رو انتخاب فشار و سرعت مناسب آب در دستگاه های واترجت، نقش مهمی در زمان و کیفیت عملیات شستشو دارد. فشار قابل تنظیم در این دستگاه ها، امکان انتخاب فشار کاری مناسب با نوع سطوح و عملیات نظافتی را برای کاربر فراهم نموده و از این رو نقش مهمی در افزایش راندمان کاری و بهره وری ایفا می نماید.

پیشرفت تکنولوژی در نماشویی

نماشویی و شستشوی نما  به واسطه طراحی مهندسی، استفاده از سیستم فیلتراسیون و آب تصفیه شده کارآیی بالایی در نظافت های روزانه و با کیفیت نما و شیشه های ساختمان ها داشته و هیچ گونه ردی بر روی سطوح باقی نمی گذارد.

 دستگاه نماشو به واسطه تجهیز به لنس های بلند، امکان دسترسی و نظافت نقاط مرتفع را برای کاربر فراهم نموده و با استفاده از برس دوار تمامی آلاینده های چسبیده را شستشو می دهد.

 این دستگا ها به واسطه استفاده از آب خالص هیچ گونه رد و لکه ایی بر روی سطوح باقی نگذاشته و موجب درخشش دو چندان آنها می شوند.

استفاده از این دستگاه در نماشوییبا بر طرف نمودن آلودگی های روز مره نقش مهمی در حفظ و نگهداری از سطوح نما ایفا می نماید.

مزایای استفاده از واتر جت

بهره گیری از این دستگاه می تواند ویژگی های فراوانی داشته باشد

1.افزایش کفیت شستشو

2.کاهش انرژی مصرفی

3.ارائه کیفیت مطلوب

4.کاهش مواد شوینده

5.قابلیت تنظیم فشار با توجه به نیاز و کاربرد

6. راندمان بالا

7. امکان انتخاب از نوع آب گرم دستگاه برای کارایی بیشتر و…

نظر خود را بنویسید