قیمت و هزینه نماشویی در تهران

قیمت نماشویی

نماشویی ساختمان قیمت و هزینه آن بستگی به شرایط ساختمان متفاوت می باشد. البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد.

اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد که برای شست شوی نما نیاز به داربست است یا بدون وجود داربست نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد.

یکی از مهمترین مواردی که در تعرفه و قیمت نماشویی موثر است بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود و با حضور در محل و بررسی ان و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع میشود.

وجود آب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می باشد.

اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می آید و قیمتی که برای نماشویی و پیچ رولپلاک تعیین می شود بسیار به صرفه و مناسب است و پس از پایان کار علاوه بر اطمینان از محکم شدن سنگ نما به وسیله پیچ و رولپلاک نما و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است.

طبق تجربه هایی که در زمینه قیمت گرفتن از نماشویان و شرکت های کار در ارتفاع انجام گرفته است.

اکثر نماشویان از گفتن هزینه قبل از اینکه ساختمان شما را ببینند خودداری میکنند . و اگر از آنها قیمت بخواهید می گویند که باید ساختمان را ببینند چرا که از نظر میزان آلودگی و متراژ و غیره هزینه یا قیمت نماشویی متفاوت خواهد بود.

توجه داشته باشید که جنس نمای ساختمان در شکل های متفاوت مثل نمای آجری ، آلومینیوم ، نمای کامپوزیت ، سنگ ، نمای شیشه ای و غیره میتواند هزینه نماشویی را دستخوش تغییرات زیادی کند.

نظر خود را بنویسید

نظرات

تاریخ ایجاد: 1397/12/8 03:43 ب.ظ

سلام جناب بهاری خیلی ممنونم‌از پاسخگویی صادقانه شما در بحث نماشویی