نماشویی مکان هایی که به روش سنتی امکان پذیر نیست

نماشویی بعضی از مکان ها به روش های سنتی امکان پذیر نیست

مانند : مدرسه ، دانشگاه ، بیمارستانها و مکان های پر رفت آمد .

همچنین در صورتی که نماشویی به وسیله نصب داربست انجام شود نیز میتواند در کاراین مکان ها  خلل ایجاد نماید.

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی نماشویی با طناب انجام میشود و دیگر نصب داربست برای شست و شوی نما انجام نمی شود.

اما این پیشرفت تنها بخشی از پیشرفت هایی است که در حوزه نماشویی اتفاق افتاده است، همه ما میدانیم که مکان هایی که نام بردیم  به دلیل داشتن ساختمانی بلند و داشتن تعداد کلاس و اتاق بسیار را نمی توان به روش سنتی نماشویی کرد.

 در صورتی که شست و شوی نمای آنها را به تیمی متخصص بسپارید آنها به شما خواهند گفت که بهترین روش برای نماشویی این مکان ها استفاده از  دستگاه واتر جت می باشد. نماشویی با واترجت هم سرعت شست و شوی نما را بالاتر می برد و هم پاکیزگی بیشتری را پس از نماشویی به نمای ساختمان می بخشد.

نماشویی ساختمان چه از جنس شیشه و سنگ باشد و چه مانند نمای مدرسه و دانشگاه باشد میتواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ساختمان داشته باشد.

 با آلوده شدن هر روزه ی هوا مشکلات زیادی برای زندگی روزمره انسان ها پیش آمده است که یکی از این مشکلات کدر شدن نمای ساختمان ها می باشد. به موجب همین آلودگی ها می باشد که نماشویی یکی از دغدغه های امروزه ی مالکین ساختمان ها و مدیران اماکن عمومی شده است.

 یکی از دلایل آن نیز عدم دانش کافی از پیشرفت های حوزه نماشویی برای ساختمان های مرتفع می باشد. در صورتی که به نمای بیرونی ساختمانی که درآن زندگی می کنید اهمیت ندهید شاهد آن خواهید بود که به مرور زیبایی نمای خانه شما کاسته شده و کدر شدن آن را به مرور خواهید دید.

مزایای نماشویی به روش مدرن

  •     استفاده از آب و مواد شوینده کمتر
  •     هزینه مناسب
  •     عدم نیاز به داربست
  •     کاهش زمان نماشویی مدرسه
  •     افزایش کیفیت شست و شوی نما
  •     شست و شوی نمای تا ارتفاع 21 متر بدون داربست

نظر خود را بنویسید