نکات جالب در مورد نماشویی و کاربرد های آن

نماشویی یکی از خدمات گروه کفسابی ایلیا ساب است. نماشویی کاربرد فراوانی در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها دارد. نماشویی به روش های گوناگونی انجام می شود. یکی از روش هایی که مرسوم می باشد، کارگران بایک قلاب و بند چرمی از ساختمان ها آویزان می شوند و به تمیز کردن پنجره ها می پردازند.

با اینکه در آن زمان آنها تنها از یک قلاب آویزان بودند اما باز هم احساس امنیت می کردند. اما با ظهور ساختمان هایی با دیوارهای شیشه ای در دهه ۱۹۵۰، پنجره ها به طور کلی نمای ساختمان ها را تشکیل دادند.

و از آنجایی که این نماها و به عبارتی پنجره ها قابلیت باز شدن نداشتند، برای نماشویی نیاز به دسترسی خارجی وجود داشت بنابراین فرآیند نماشویی یا نماشوی بسیار پیچیده تر شد. به منظور تسهیل دسترسی خارجی برای نماشویی ساختمان ها باید با سقف بسیار مسطح ساخته می شدند تا با تجهیزات ثابت و یا متحرک نماشویی تطبیق پیدا کنند.مکانیسم های مختلفی به منظور انجام فرآیند نماشویی توسعه یافت .

بهترین دستگاهای نماشویی و ابزار آلات آن

در نماشویی ساختمان ها ابزار و مواد شستشو، از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر از مواد بی کیفیت  در نماشویی استفاده شود، امکان این که رنگ ساختمان تغییر چندانی نکند، امکان پذیر است .

نماشویی نمای سنگی، نمای آجری ، نماهای شیشه ای و کامپوزیت ساختمان ،شستشویی برج های بلند مرتبه، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا با مواد شستشوی ورنی و سلیس و نانو با دستگاه واتر جت و سندبلاست انجام میشود.

نکاتی در مورد نماشویی به موقع

اگر نماشویی ساختمان شما به تعویق انداخته شود سنگ نمای ساختمان شما پوسیده شده و باعث ریزش سنگ نما و از بین رفتن کیفیت سنگها می شود.

 زیرا آلودگی هایی که بر روی سنگ های ساختمان می ماند در گذر زمان شکننده بودن سنگ نمای ساختمان را به همراه خواهد داشت.

با شستشوی به موقع نمای ساختمان تان به حفظ نمای ساختمان تان کمک کنید و از تخریب نمای ساختمان جلوگیری کنید تا ساختمان شما جذاب باشد.

نظر خود را بنویسید